Saturday, June 3, 2017

Produk Makanan Sunnah & Produk Muslim Hot Selling 2017



MINYAK ZAITUN UNFILTERED UNTUK KULIT CANTIK

Kegunaan Minyak Zaitun Olive Gold

• Melembabkan, menghaluskan serta mencantikkan kulit
• Rawatan mandian
• Penjagaan rambut

Cara Pemakanan Minyak Zaitun Olive Gold
Minum 1 sudu besar sebelum sarapan pagi dan Minum 1 sudu besar sebelum tidur.

Khasiat Minyak Zaitun Olive Gold

• Membantu menghalang pembentukan kolon
• Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
• Membantu melawan kanser
• Membantu mencegah diabetes
• Membantu menghentikan rasa sakit
• Membantu mencegah kerapuhan tulang
• Membantu menguatkan imuniti tubuh
• Membantu melambatkan proses penuaan

"RASAILAH RAHSIA KEHEBATAN OLIVE GOLD"

"Olive Gold adalah 100% Pati Minyak Zaitun 'Extra Virgin' dihasilkan dari proses ekstrak atau perahan pertama melalui proses 'cold press' (perahan sejuk) tanpa menggunakan bahan kimia ketika proses pengeluaran pati minyak. Mengandungi 30% "poliphenols" dan kepekatan pati yang lebih banyak, menjadikan ia Pati Minyak Zaitun yang TERBAIK untuk tujuan kesihatan dan kecantikan.

'OLIVE GOLD 100% Pati Minyak Zaitun ' Extra Virgin' dari Turkey.

Kandungan Kimia Dalam Minyak Zaitun

Minyak zaitun terdiri dari zat-zat minyak yang dinamakan glesiderat (Ester) dengan peratusan 97% dan zat-zat minyak lainnya. Akan tetapi, di dalamnya juga mengandungi fostor (seperti : lipid, licin ) dan pelbagai enzim (seperti enzim lipase). Minyak zaitun juga mengandungi pelbagai vitamin (seperti : vitamin A,B dan C), zat-zat pewarna (seperti : klorofil,xanthophyll), serta pelbagai zat aromatik yang menimbulkan aroma dan rasa yang khas. Terakhir, minyak zaitun mengandungi sejumlah kecil mineral (besi, magnesium dan kalsium), koloid, resin dan air.

Secara umum, asam-asam lemak dalam minyak zaitun dibahagikan menjadi dua bahagian, iaitu :

• Masam lemak tidak pekat (dengan kadar 70-80%). Masam jenis ini memiliki keistimewaan yakni menjadi cair pada suhu normal. Ini terbahagi menjadi masam oleat dan masam linoleat.

• Masam lemak pekat (dengan kadar 8-10%). Masam jenis ini memiliki kelebihan memadat pada suhu normal. Ini terbahagi menjadi masam palmitat dan asam stearat.

Peratus kandungan masam-masam lemak yang menjadikan minyak zaitun yang berbeza sesuai dengan daerah, jenis, proses penanaman, jenis tanah dan tingkat kematangan buah. Minyak zaitun juga boleh meningkat kadar asam pekatnya jika tanahnya berlumpur ; keadaan ini juga menyebabkan minyak mudah membeku dan memiliki rasa seperti minyak haiwani.

Kajian-kajian kimia menunjukkan bahawa minyak yang berasal dari biji zaitun lebih kaya akan asam linoleat, sedangkan minyak yang berasal dari isi buah zaitun lebih kaya akan asam oleat.

Sumber :
Keajaiban 3 Sunnah Nabi (Dr. Ahmad Mubayyad)

Harga : RM43.
COD sekitar Kota Bharu : +RM5.00
PosLaju seluruh Malaysia : +RM12.00

Hubungi : 017-978 4787


PATI DELIMA GULSAN UNTUK PERAWATAN BATUK

Khasiat Buah Delima / Pati Delima

Menstabilkan Paras Kolestrol

Adalah sukar untuk mengekalkan tahap kolestrol dalam badan. Delima akan membantu meningkatkan tahap kolestrol yang baik di samping menurunkan kolestrol yang buruk.
Tahap Antioksidan Yang Tinggi

Delima terbukti mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi berbanding pesaingnya seperti anggur merah dan teh hijau. Apabila anda memerlukan sumber antioksidan pada kehidupan seharian, anda perlu pastikan ia adalah antioksidan yang paling bagus. Delima merupakan sumber terbaik untuk antioksidan.

Melawan Penyakit Jantung

Delima membantu melancarkan peredaran darah dalam badan. Ini adalah kaedah terbaik melindungi diri daripada penyakit jantung atau serangan jantung. Berdasarkan kajian terbaru, kandungan antioksidan dalam jus delima membantu menurunkan lemak pada dinding arteri. Antioksidan membantu membaiki sel yang rosak. Delima mengandungi flavonoids dan polyphenols yang tinggi, iaitu antioksidan yang mampu melawan penyakit jantung dan kanser.

Merangsang Tenaga Dalaman

Jus delima kaya dengan antioksidan yang dapat meningkatkan pengaliran darah pada genitals (). Ia juga dapat mencegah ketidaksuburan dan kemandulan. Delima juga dikenali sebagai natural viagra dapat meningkatkan tenaga dalaman secara semulajadi.

Menguatkan Sistem Pertahanan Badan

Delima merupakan pendekatan yang baik bagi melawan penyakit. Delima dapat memperbaiki kitaran darah pengguna. Tahap antioksidan yang tinggi dalam Delima akan membantu menguatkan sistem dalam badan dan melawan apa jua penyakit. Ini adalah langkah awal untuk pengguna dari menjadi mangsa serangan jantung atau penyakit hati.
Mengurangkan Risiko Penyakit Kencing Manis

Meminum jus delima sangat baik untuk pesakit kencing manis dan merendahkan risiko masalah jantung. Kajian terbaru mendapati pesakit kencing manis yang meminum jus delima 3 bulan dapat merendahkan atherosclerosis (atau pengerasan pada arteries). Kata Penyelidik : Dalam jus delima, gula bercantum kepada antioksidan yang unik, di mana sebenarnya menjadikan gula ini sebagai pelindung melawan atherosclerosis.
Menghalang Kemasukan Virus HIV-1 Dan Mocrobicide

Keputusan eksperimen menunjukkan halangan kemasukan HIV-1 ke atas jus delima yang dapat meyerap kanji dalam badan. Virus kompleks yang diikat pada CD4 dan CXCR4/CCR5 dapat menahan serangan virus utama A sehingga G dan juga kumpulan 0.
Mengelakkan Kanser Kelenjar Prostat

Kajian telah membuktikan bahawa jus delima dapat mengurangkan perkembangan kanser kalenjar prostat. Kebanyakan pesakit berpuas hati dengan keputusan yang diterima di mana penggunaan delima dapat menyembuhkan kanser itu.
Melawan Kanser Payudara

Penyelidik mendapati bahawa minyak bijian daripada delima dapat memusnahkan sel kanser payudara dan mengekal tanpa menjejaskan sel sedia ada. Kajian lain di Universiti Chicago menemukan jus delima yang ditapai dan minyak bijian delima dapat membantu mengelakkan kanser payudara. Kajian di Winsconsin pula mendapati bahawa jus delima dapat menghalang pembesaran sel kanser kulit.
Merendahkan Tekanan Darah

Salah satu masalah kesihatan utama yang dihadapi oleh manusia pada masa kini adalah menghidapi tekanan darah yang tinggi pada usia muda. Kandungan antioksidan pada delima mampu untuk mengurangkan pengumpulan sel darah kotor dan secara semulajadinya mengurangkan tekanan darah , faktor kepada pencegahan serangan jantung dan strok.
Menguatkan Kesihatan Gigi

Delima diketahui dapat mengurangkan pembentukan plak pada gigi. Gigi yang sihat dapat diperolehi selain dari menggunakan khidmat doktor yang pakar. Ini adalah kaedah yang dapat mengelakkan pengguna dari kehilangan gigi.
Mencegah Penyakit Alzheimer / Nyanyuk

Pengkaji daripada Pusat Perubatan Universiti Vanderbilt mengenalpasti bahawa sesiapa yang meminum jus delima tiga kali atau lebih setiap minggu dapat menurunkan 76 peratus pertumbuhan tanda penyakit Alzheimer's daripada mereka yang meminum kurang daripada satu sajian setiap minggu.
Mengurangkan Batuk dan Asthma

Kandungan asid askorbik ( vitamin C ) yang tinggi pada buah ini merupakan ejen anti-radangan yang hebat. Ia akan mengurangkan bunyi decitan pada pengidap asthma dan lelah.
Mengandungi Pelbagai Vitamin

Delima mengandungi potassium yang tinggi, selain dari mineral-mineral lain seperti fosfor, kalsium, besi, dan sodium, dan vitamin-vitamin A, B1, B2, B3 dan C. Mencegah edema, dan mengurangi kadar gula yang beredar di dalam darah (ibu yang baru pertama kali hamil atau lebih dari 3 kali kehamilan). Delima menghilangkan rasa letih otot dan memungkinkannya bergerak dengan mudah, dan juga menguatkan jantung.
Khasiat Delima Untuk Ibu Ibu Hamil

Jika diambil semasa awal kehamilan, ia dapat mengelakkan morning sickness
Menjaga degupan jantung agar tetap normal (bagi ibu dan perkembangan bayi )
Menunjang kepekaan saraf dan otot agar berfungsi secara teratur (kajian mendapati rahim wanita lebih kuat sesuai dengan pergerakan bayi yang dikandung)
Menjadikan kulit bayi sihat , gebu dan cantik
Menunjuang kepekaan saraf dan otot agar berfungsi secara teratur

Melindungi Otak Bayi

Kajian Pediatrik mendapati meminum jus delima semasa mengandung dapat melindungi otak bayi semasa kelahiran. Jus delima juga dapat membantu untuk mendapatkan bayi yang sihat. Beberapa tahun lepas, doktor mengesahkan bahawa ketidakcukupan asid folik (folate) boleh menyebabkan tiub saraf yang cacat seperti kerosakan pada tulang belakang dan sumbing pada lelangit bibir untuk bayi. Itulah sebabnya kenapa Persatuan Perubatan Amerika mencadangkan supaya semua ibu yang mengandung mengambil supplemen yang mempunyai asid folik setiap hari. Jus delima memenuhi bekalan asid folik sebaik seperti vitamin dan mineral yang penting untuk perkembangan bayi. Sebagai tambahan , kebaikan jus delima adalah mengandungi potassium di mana ia dapat mengelakkan kekejangan kaki yang biasanya dihadapi oleh ibu mengandung pada waktu malam.

Kepentingan Delima Untuk Wanita

Menegangkan payudara
Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat
Mencerahkan kulit
Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda
Membuang lemak berlebihan terutama di perut
Merapat dan mencegah kanser rahim
Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur
Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody)
Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan
Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse
Merawat keputihan dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj
Menghalang pembentukan sel barah payudara
Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas)

Harga : RM17.00
COD sekitar KB : +RM5
PosLaju seluruh Malaysia : +RM12
Hubungi : 017-9784787



CUKA EPAL DOGANAY UNTUK KURUS
.
1. Membantu untuk kurus.
2. Menghilangkan bau mulut
3. Mengatasi tekanan darah tinggi.
4. Meredakan masalah penyakit sendi.
5. Merawat masalah jerawat.
6. Menjaga sistem pencernaan.
7. Mengurangkan kadar kolestrol.

Cara makan :
1. Minum 1 sudu pagi dan 1 sudu malam.
2. Minum 2 sudu besar sebelum makan.
3. Minum cuka epal bersama teh o panas.

Tips Tambahan :

Anda tidak perlu menunggu dapat masalah kesihatan, barulah menggunakan cuka epal ini. Sebaliknya, anda boleh memasukkannya ke dalam banyak jenis masakan yang anda biasa makan.

Anda boleh menggunakannya untuk salad, mayonis dan lain-lain.

Sesetengah orang akan meminum campuran cuka epal dengan air. Dos yang dicadangkan adalah 1-2 sudu teh (5-10ml) sehingga 1-2 sudu besar (15-30ml) setiap hari.

HARGA : RM25
COD sekitar KB : +RM5
PosLaju seluruh Malaysia : +RM12.00
DISKAUN untuk pembelian 2 unit keatas!

Jemput datang ke kedai di DeAlami Shoppe

791-B, Jalan Long Yunus, 15200, Kota Bharu Kelantan.

Hubungi : 017-978 4787




Pati Delima DOGANAY NARE 100%

Khasiat Pati Delima:
1)      Membantu menstabilkan paras koletrol dalam darah anda
2)      Mempunyai tahap antioksida tertinggi dari semua jenis buah buahan
3)      Membantu memelihara otot jantung dan injap kita
4)      Memecahkan lemak yang menyaluti hati kita
5)      Boleh menstabilkan kandungan gula dalam tubuh kita
6)      Membantu melawan sel sel kanser dalam organ dalaman kita
7)      Membantu melancarkan pengaliran darah penderita penyakit
       kencing manis
8)      Kandungan Vitamin C yang amat tinggi
9)      Membantu melegakan batuk, selsema dan sistem pernafasan kita
10)   Meransang tenaga zahir dan batin

Pati Delima Doganay 100% adalah hanya pati delima di pasaran Malaysia yang sememangnya ASLI 100% TANPA mengandungi sebarang jenis gula,pewarna dan perasa..
Kandungannya adalah perahan buah delima SAHAJA iaitu kulit, biji dan isinya..
Pati 100% ini sememangnya PEKAT dan PURE..

 Harga RM35.00
COD ke KB : +RM5
PosLaju ke Semenanjung Malaysia : +RM12

Hubungi : 017-978 4787




CUKA KURMA DURRA UNTUK PERAWATAN BATUK & KOLESTROL

Khasiat Cuka Kurma Menurut Perubatan Islam
Menerusi kitab Al-Qanun Fi Al-Tib (Ibnu Sina) & Al-Tib Al-Nabawi (Ibnu Qaiyyim), cuka kurma:-
1.       Dapat mencegah berlakunya pembengkakan pd badan spt bisul & kanser.
2.       Membuang darah kotor & melancar aliran darah.
3.       Mangatasi proses pencernaan makanan dlm perut.
4.       Melancarkan pergerakan usus.
5.       Merawat masalah kerongkong, kahak & batuk yang berpanjangan.
6.       Memelihara kulit dari kesan kepanasan matahari.
7.       Menurunkan tahap kolesterol.
8.       Mengimbang tahap asid-alkali dalam badan & mengeluarkan lebihan garam.
9.       Membakar kalori dgn cepat.
10.   Membuang toksin.
11.   Merawat masalah rahim, menguatkan gigi, deria mata & telinga.
12.   Penyerapan kalsium lebih sempurna - menguatkan tulang.
13.   Mengubati masalah gastrik akibat asid berlebihan dlm perut.
14.   Merawat masalah hempedu (membersih hempedu dr lemak yg membentuk batu).
15.   Mencegah berlakunya keracunan akibat penggunaan ubat-ubatan yang pelbagai.
16.   Melancarkan pengeluaran susu ibu.
17.   Melancarkan perjalanan darah yg berketul dlm perut (masalah gangguan haid).
18.   Membaiki fungsi limpa.
19.   Menghilang masalah dahaga & mengurangkan panas badan.

Harga RM25.00
COD ke KB : +RM5
PosLaju ke Semenanjung Malaysia : +RM12

Hubungi : 017-978 4787




AYAM ORGANIK @De Alami Bebas Suntikan Vaksin

Dari ladang Muslim, ternakan semulajadi natural. Diberi makan campuran herba tanpa hormon dan ubat-ubatan. Diproses dengan cara bersih. Tidak busuk berbanding ayam biasa.

 Dijual secara runcit dan borong. Ayam organik ini adalah hasil ternakan syarikat milik orang Islam tanpa kaedah suntikan.Ayam dibekalkan dengan makanan tambahan organik dan didengarkan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran dari kecik hingga mencapai usia dewasa.


Ayam Organik ini :
Tak busuk & hanyir
Membesar secara semulajadi
Daging lembut & padat
Rasa daging lebih manis
Ayam diberi dedak herba
Bebas suntikan vaksin & kimia

 Cara pemprosesan ayam :
 Ayam disembelih oleh penyembelih bertauliah dan dibantu beberapa orang pembantu.Tanpa kaedah rejaman air elektrik.

 Sebelum dicelur,perut ayam dikeluarkan dahulu dibersihkan darah dan najis sebersih-bersihnya sebelum dimasukkan ke dalam air panas. Kemudian ayam akan dipotong dan dibersihkan daripada darah dan lemak.

Dan terus dibekukan. Cara penggunaan Biarkan pada susu bilik Bilas dengan air bersih Terus dimasak Anda yang ingin mengelakkan kanser atau sedang menghidap kanser adalah menjadi nasihat doktor untuk makan ayam organik berbanding ayam biasa.

Harga :
900g = RM18.50 sepeket
1.1kg = RM22 sepeket

COD ke Kota Bharu : +RM5.00

Hubungi :
017-9784787 (De Alami Shoppe)






♨ " SUKA MAKAN NASI ARAB TAPI TAK BERAPA NAK ADA BUDGET MAKAN KAT KEDAI? NAK CARI BISNES UNTUK BELANJA RAYA NANTI? " ♨
Ha... meh baca sini kejap! Memula jom baca #Feedback customer #NasiArabAlbayt :-
" Sejak ada Pek Nasi Mandy Al Bayt ni, SENANG akak nak MASAK yang SPECIAL untuk keluarga. SERONOKNYA bila anak-anak dan tetamu PUJI MASAKAN akak dan makan penuh berselera. Puas hati betul! " - Kak Wan dari Kota Bharu ♨
.
" Lepas balik UMRAH akak teringin sangat nak makan Nasi Arab, cuba resepi dalam buku tapi tak jadi. Bila tengok iklan ni, akak cuba beli dan masak, Ya ALLAH, SEDAPNYA! Cara masak pun SENANG. Terubat RINDU akak kat Tanah Suci " - Kak Ni Berek 12

.
" Suami dan anak anak SUKA makan Nasi Arab tapi tu la, kalau makan kat kedai 5 beranak, RM100 memang TAK CUKUP. Sejak ada Pek Nasi Arab Al Bayt ni, akak masak sendiri je kat rumah, JIMAT banyak! " - Puan Nor dari Telipot
.
.
Amacam? Dah baca feedback customer kami, rasa nak try tak?
Harga sekotak RM16.90 je.. nak jadi Ejen? Belian minima 14 kotak cuma RM189.00! Senang nak masak Nasi Arab guna Pek Al Bayt ni, macam masak nasi ayam je!
.
.
°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°
3 SEBAB KENA PILIH PEK NASI ARAB AL BAYT?
°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°
1. MUDAH - Beras Basmathi & Rempah disediakan dalam satu pek. Resepi dan cara masak nasi berserta Sos Harrah dan Salad Arab ada tertulis di kotak - memey sangat mudah!
.
2. LAKU KERAS! - Rejab sampai Syawal tahun lepas, team kami telah berjaya menjual beribu-ribu kotak dan ramai Ejen kami beraya sakan dengan hasil bisnes ini. Time gini demand untuk Nasi Arab memang tinggi, almaklumla orang dah start puasa kan.. nak masak special untuk family
.
3. SENANG KERJA - Nasi Arab Al Bayt sangat membantu bila takde idea nak masak apa hujung minggu.. bila anak-anak balik bercuti dari asrama.. bila nak buat gathering, lebih lebih lagi di hari perayaan. Bila Saudara datang bertandang..
Jom simpan sekurang-kurangnya sekotak Nasi Arab dalam almari dapur sebagai persediaan untuk hidangan lazat utk keluarga.
.
.
°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°
SENARAI HARGA
BERKUATKUASA 27 MEI 2017 :-
°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°
Bukan 1, bukan 2 tapi 4 pilihan untuk uols!

↪ Nasi Mandy Al Bayt Ayam Saudi - RM16.90
↪ Nasi Mandy Al Bayt Kambing Yaman - RM16.90
↪ Nasi Kabsah Ayam - RM16.90
↪ Nasi Maqlubah Ayam - RM16.90

.
** Harga tidak termasuk kos penghantaran
.
Apa beza Mandy Saudi, Mandy Yaman, Kabsah & Maqluba?
.
Jawapan : Perbezaan dari segi rempah, cara masak dan asal negara. Kabsah resepi dari Teluk Arab dan Maqlubah berasal dari Palestin, Jordan dan Lubnan.
.
.
°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°
PAKEJ PERNIAGAAN YANG KAMI SEDIAKAN :-
°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°
Dah masuk tahun ke 3 kami buat bisnes #NasiArabAlBayt ni, bermula Rejab sampailah Raya Haji, demand memang terbaek punya. Almaklumla time ni orang mula ganti puasa, puasa sunat & simpan stok untuk open house..
.
Jom pilih Pakej Bisnes yang sesuai dengan budget korang ye!
.

↪ 14 kotak : harga RM189.00 (RM13.50 sekotak)
↪ 50 kotak : harga RM650.00 (RM13.00 sekotak)

(Boleh campur Nasi Mandy Ayam Saudi, Mandy Kambing, Kabsah dan Maqlubah Kambing Yaman)
* Harga tidak termasuk kos penghantaran.
Nak tau lebih lanjut? Jom whatsapp kami SEGERA! Klik :-
>> www.wasap.my/+60179571980/InfoNasiArabAlBayt <<
.
°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○
BY HAND DELIVERY SERVICE
°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°
°
Bekerja atau tinggal di sekitar kawasan tersebut?
➽ KB
➽ Telipot
➽ Jalan Bayam
➽ KB Mall
➽ Langgar
➽ Berek 12
➽ Tesco

✔ Kami sedia menghantar pesanan terus ke tangan anda!
✔ Tunggu je di ofis / rumah, runner kami akan hantar terus ke tangan anda!
✔ Caj penghantaran hanya RM5.00 di sekitar KB
✔ Penghantaran PERCUMA utk belian dari RM150.00 ke atas untuk harga runcit saja (untuk kawasan tersenarai di atas sahaja!)

.
.
.
°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°
DI MANA NAK DAPATKAN STOK?
°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°
Lokasi kami di Jln Long Yunus, Kota Bharu. Kepada yang berminat untuk menjadi Ejen / Stokis, boleh buat temujanji untuk bertemu dengan kami.

.
Harga produk tidak termasuk kos penghantaran
.
.
°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°
BERMINAT NAK ORDER ATAU JADI EJEN?
HUBUNGI KAMI SEKARANG!
°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°○°
.
Klik : >> www.wasap.my/+60179571980/InfoNasiArabAlBayt <<
SMS / Whatsapp :
InfoNasiArabAlBayt ↪ 017 9571 980 ↩
InfoNasiArabAlBayt ↪ 017 9571 980 ↩
InfoNasiArabAlBayt ↪ 017 9571 980 ↩
Atau PM je, klik ➽ PM :http://www.facebook.com/messages/DeAlamiShoppe





Tepung Gandum Bidara tanpa Bahan Pemutih

Tepung Gandum Bidara adalah jenama tepung gandum yang dihasilkan 100% tanpa peluntur Benzoyl Peroksida. Keaslian gandum 100% dan tiada kaitan dengan buah bidara.

Kebaikannya :

TIADA kesan bahan kimia dari Benzoyl Peroksida
Menghasilkan doh yang LEMBUT
Tekstur tepung yang HALUS membuat kuih muih lebih gebu

Khasiat tambahan:
Vitamin B1, B2
Niasin
Zat Besi

Harga : RM3.50/peket
COD ke KB : +RM5

Hubungi : 017-9784787



MADU ARAB AL SHIFA 1KG UNTUK AWET MUDA

Manfaat dan Kebaikan Madu Al Shifa
– Meningkatkan stamina tubuh.
– Menguatkan sistem pencernaan
– Menjaga kesihatan hati
– Membantu memulihkan keadaan tubuh setelah sembuh dari sakit atau pembedahan.

– Membantu mengubati penyakit jantung
– Menjadikan sebagai ubat demam
– Mengubati penyakit asma
– Mengubati penyakit kencing manis
– Sebagai ubat tradisional penyakit darah tinggi
– Bertindak sebagai penentang penyakit barah.

Ciri-ciri Madu Arab Al Shifa
– Kuantiti kadar air yang rendah,menjadikan madu lebih kental
– Berasal dari pohon kurma dan pohon Sidr.Kedua-dua memiliki kuasa penyembuhan yang terbaik.
– Madu Al Shifa telah memperolehi kelulusan dari Saudi Arabian Standards Organization (SASO) yang menjamin kualiti dan keaslian madu.

Harga : RM65.00
COD sekitar KB : +RM5
Pos seluruh Semenanjung Malaysia : +RM15.00

Hubungi : 017-9784 787




KOPI RADIX JUMBO UNTUK TENAGA & SIHAT

Khasiat Kopi Radix:

Menghilangkan Sakit Sendi dan Sakit Pinggang
Demam Panas
Minuman Kopi Radiks akan menghilangkan rasa hendak demam jika diambil pada peringkat awal kerana bahan yang terdapat dalam Radiks akan meningkatkan sistem imuniti untuk membunuh kuman yang menyerang tubuh.
Radiks Untuk Kaum Wanita
Bagi wanita yang menghadapi masalah keputihan, lelehan cecair ini dapat dihilangkan dengan hanya meminum Kopi Radix, begitu juga dengan senggugut.
Kopi Radix Untuk Penyakit Berkaitan Kadar Gula Tinggi Dalam Darah & Tekanan Darah Tidak Normal

Kopi Radix mengandungi 7 herba pilihan :
1. Tongkat Ali (AFRODISIAK/ANTIOKSIDAN).
2. Pokok Mata Pelanduk (DIURETIK).
3. Pokok Teja Lawang (KARMINATIF).
4. Pokok Tebu Gajah (ANTIDOT).
5. Pokok Mengkudu Hutan (LAXATIF).
6. Halban (IMUNITI).
7. Larak Hutan (KARDIOTONIK).

Harga : RM35.00
COD sekitar KB : +RM5
PosLaju seluruh Malaysia : +RM12.00

Hubungi : 017-9784 787


--------------------
LINK kami :
1) Mudah.my : http://www.mudah.my/de-alamishoppe
2) FB Fanpage : https://www.facebook.com/DeAlamiShoppe/
3) Instagram : https://www.instagram.com/dealami.shoppe/
4) Blog : www.dealami2u.blogspot.com
5) Website : www.dealami.my

No comments: